Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Een onvergetelijk personeelsfeest organiseren? 5 tips

Een onvergetelijk personeelsfeest organiseren? 5 tips

Een personeelsfeest organiseren doe je niet elke dag. Je moet veel regelen en alles in goede banen leiden. Van de locatie tot de catering en van de aankleding tot de muziek. Daarom denken wij graag met je mee over hoe je een onvergetelijk personeelsfeest organiseert. In dit artikel lees je onze 5 tips voor een spetterend en swingend zakelijk evenement.

1. Een personeelsfeest organiseren? Maak er een themafeest van

Ga je een personeelsfeest organiseren? Een themafeest is altijd een goed idee. Kies bijvoorbeeld voor een seizoensgebonden feest, zoals een winterse kerstborrel, een Duits Oktoberfest of een tropisch zomerfeest. Of ga voor een Seventies Party, Goed Fout of Ibiza style, om maar wat te noemen. Natuurlijk zorg je er vervolgens voor dat het thema tot in detail is doorgevoerd. Dus met passende muziek, feestelijke aankleding in de juiste sfeer en een dresscode voor de gasten. Bij SKYFLY hebben we alle thema’s al wel een keer voorbij zien komen en wij helpen je dan ook graag met het organiseren van een hoogwaardig zakelijk themafeest.

2. Combineer een personeelsfeest DJ met live muziek

Goede muziek is onmisbaar voor een geslaagd personeelsfeest. Je kunt natuurlijk kiezen voor een live band of je kunt een personeelsfeest DJ inhuren. Maar beide combineren kan ook! Geef jouw bedrijfsfeest nóg meer sfeer met SKYFLY Live, een avondvullend programma waarbij de DJ samen met een muzikant en/of een vocalist een te gekke show weggeeft. Stel jouw live act naar eigen smaak en inzicht samen. Combineer bijvoorbeeld een DJ met een saxofonist en een zangeres. Samen zorgen zij voor een verbluffende muzikale invulling van het personeelsfeest.

Personeelsfeest DJ

3. Organiseer een interactieve feest- of pubquiz

Wil je de hersens van jouw collega’s wel eens echt horen kraken? Voel ze dan aan de tand over de meest uiteenlopende onderwerpen tijdens een pubquiz. Laat verschillende teams het tegen elkaar opnemen in de strijd om eerste plek. En de organisatie? Die laat je lekker aan ons over. Onze geweldige pubquiz wordt geleid door een quizmaster die ervoor zorgt dat de stemming er goed inzit.

Bij SKYFLY kun je naast de pubquiz ook kiezen voor onze feestquiz. Kies je voor de avondvullende feestquiz, dan worden de gasten ontvangen met gezellige achtergrondmuziek, verzorgd door onze allround DJ. Vervolgens start de quiz, waarbij de personeelsfeest DJ tevens quizmaster is. Een extra quizmaster is ook een optie: dan zorgt de DJ voor feestelijke geluidsfragmenten en stelt de quizmaster de vragen. Aansluitend op de quiz zal de DJ ervoor zorgen dat tijdens de laatste twee uur van de avond de voetjes van de vloer gaan.

4. Denk eens aan een silent disco

Waar veel mensen niet aan denken, maar wat ontzettend leuk en trendy is op een personeelsfeest, is een silent disco. Reserveer naast de allround DJ of live act een stukje van de dansvloer voor een silent disco. Het is even wennen, maar het geeft een heel verrassend effect. Het publiek kan via draadloze koptelefoons luisteren naar de muziek. Wat dacht je bijvoorbeeld van foute meezingers of Top50-muziek? De standaard optie is één kanaal waarop de muziek te beluisteren is. Voor een kleine meerprijs behoort uitbreiding van de kanalen ook tot de mogelijkheden. Kies je voor de extra optie met meerdere kanalen? Dan kunnen de gasten zelf kiezen naar welke muziek ze luisteren. En willen ze even kletsen? Dan hoeven ze alleen maar de koptelefoon af te zetten.

5. Zorg voor een blijvende herinnering met leuke foto-opties

Maak jouw personeelsfeest letterlijk onvergetelijk met behulp van leuke foto-opties, zoals een Snappshot Photobooth, een fotospiegel of briljante foto props zoals snorren, brillen, baarden en andere (thema gebonden) accessoires. Je gasten kunnen zich naar hartenlust uitleven en te gekke fotoherinneringen creëren. En dankzij de Snappshot Photo App is delen op social media een fluitje van een cent. Huur je de Photobooth via SKYFLY? Dan zorgen wij voor de op- en afbouw en natuurlijk voor personeel om het fotohokje te bemannen.

photobooth SKYFLY

Heb je vragen naar aanleiding van dit artikel of wil je graag meer weten over onze mogelijkheden om een compleet verzorgd personeelsfeest te organiseren op het gebied van muziek, aankleding en entertainment? Neem dan gerust contact met ons op.

 

Persoonlijke kennismaking
Altijd Back-up DJ's
Persoonlijk contact met DJ
Heldere all-in prijzen
DJ's door heel NL
maandag
1

Hallo! Kan ik je verder helpen?

Ik ben Remy, ik help je graag verder! Je kunt ons bereiken via:

Nieuw Inloggen
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×