Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Hester en Stijn Hester Leepel en Stijn Starmans, Utecht

Contact was prima in de voorbereiding, het blijft alleen wat gek om niet met de DJ zelf langer in gesprek te zijn geweest. Het telefoongesprek was prima overigens, en welllicht is dit ingegeven door ons gevoel over de avond. Het feit dat de dansvloer vol moest blijven is redelijk gelukt, en de laatste drie kwartier ontstond er ook echt een topfeestje. In de eerste uren was het echter af en toe (en naar onze mening net te vaak) dat er wat gekke nummers werden gekozen waarbij iedereen wat vertwijfeld om zich heen stond te kijken. Overall een prima feestje.

Als tip willen wij aan Wouter meegeven dat als wij een afsluitend nummer hebben (Brabant van Guus Meeuwis), het nogal verwarrend was en niet conform afspraak dat dit nummer een uur eerder werd gedraaid. Hoewel mede hierdoor een leuk laatste stuk ontstond van de avond, is het uiteindelijke afsluitende nummer hierdoor in het water komen te vallen terwijl we daar een bewuste keuze voor hadden gemaakt. Als er weinig afspraken en voorkeuren zijn (we hadden in totaal maar 5 verzoeknummers waarvan er 2 niet zijn gedraaid en het afsluitende nummer dus niet als afsluiting) dan bevreemdt dat ons.

Kortom, een goed gevoel over de avond maar geen topgevoel wat er voornamelijk in lag dat het net iets te vaak stilviel maar vooral de afspraken niet zijn nagekomen.

Persoonlijke kennismaking
Altijd Back-up DJ's