Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Jaap en Rob

Om te beginnen ga ik gewoon even los vanuit het hart (het mijne en ook dat van Jaap). Jullie waren GEWELDIG en hebben onze verwachtingen (die toch al hoog gespannen waren) ruimschoots overtroffen. De prachtige booth, jullie geweldige uitstraling, hartelijkheid, vriendelijkheid en vrolijkheid waren aanstekelijk voor iedereen. Direct nadat de muziek begon werd er gedanst en dat stopte niet meer. Jullie speelden zo goed in op het publiek en het feest. Ook de muziek bij de ceremonie was perfect verzorgd. In de afgelopen weken hebben we jullie mogen leren kennen als serieuze professionals met een efficiënte, directe en adequate aanpak. Al onze vragen werden meteen beantwoord, jullie kwamen met heel goede suggesties en met een prachtige uitwerking. Na gisterenavond hebben we jullie meegemaakt als geweldige gastheren, grandioze DJ’s en als twee superlieve mannen. De muziek was voor ons het ‘zorgenkindje’ van de bruiloft. We hadden geen betere invulling kunnen krijgen dan die jullie ons hebben gegeven. We zijn jullie dankbaar voor de sfeer die jullie aan ons feest hebben gegeven.

Persoonlijke kennismaking
Altijd Back-up DJ's
Persoonlijk contact met DJ